RAKYAT MARHAEN MANGSA MAHAHAPRAK….???

Makin hari, makin mengila Mahahaprak serta kroninya menganggu-gugat rakyat marhaen. Makin hari makin tajam bau pekung KERAjaan UMCINO@BN...yang tak mampu nak ditutup oleh Mahahaprak sehingga hari kiamat…!!!!.

1. Khir Toyo …. Dah lama diperkatakan sebelum beliau mengangkat sumpah sebagai MB lagi .. yang dia nie sebagai proxy kepada Mahahaprak & Mat Taib untuk merompak hak rakyat marhaen negeri selangor..sehingga DYMM SULTAN MANGKAT pada 5 ramadhan yag lalu, perangai Khir Toyo ni tak ubah macam anak toyol mengikut titah perintah Mahahaprak Mahathir@Mahafiraun. Lepas tu pulak sanggup berbohong dalam Dewan Umdangan Negeri…. Apalah punya bengap MB dicucuk hidung sekor nie…. Orang cerita hal dia dalam Dewan .. alih-alih kaitkan Yb Datuk Hassan Ali pasal tanah Ulu Langat.. buat projek haram konon …. Tiba-tiba boss Anak Toyo si Mat Taib mengaku dia yang kasi Datuk Hassan Ali untuk projek Kem Motivasi .. padan muka Khir Toyo cakap tak usul periksa…he..he..he… bila agaknya budak Tepak Bersulam yang buat MEMO 15 (PALSU) boleh ampu Khir Toyo nie sampai ke puncak langit.

2. Annuar Musa & The Gang …. Wang PPRT … akhirnya Mahahaprak terpaksa mengaku yang wang itu digunakan untuk agenda politik orang UMCINO. Alamatnya wang rakyat marhaen nie yang tak seberapa sen ini pun nak disapu oleh pemimpin gila UMCINO nie….!!!!! Wang Ehsan (Kat Terengganu) pun dah dekat setahun depa pulun buat membesarkan perut para pemimpin UMCINO….tanya

Datuk Idris ( Pengurus Pasukan BolaSepak Terengganu – pasukan yang bolasepak paling miskin kat Malaysia yang terpaksa mintak derma dari peminat RM 1.00 seorang ), kat mana pergi wang ehsan yang dia uruskan sehinggakan pasukan bola sepak bawah pimpinanya terpaksa minta derma orang ramai….???? Tak boleh ke salurkan RM 1 juta - RM 2 juta… dari berjuta-juta wang ehsan tersebut..??? atau wang ehsan tu dah lebur dalam poket mereka sendiri…???. Alamatnya jadi wang PPRT ( Pagi – Petang – Ratah – Tahi ) wang ehsan itu telah difaraitkan sesama mereka oleh pemimpin UMCINO Terengganu.

3. Ghani 4 tahil ….. kesian… gendang dan gong telah dipalu diseluruh pelosok dunia … Bakal Peguam Negara yang baru….???? Tiba-tiba Tuanku Mangkat pulak … sapa nak sain surat watikah perlantikan Peguam Negara nie…????? Maharaja Mahafiraun@Mahahaprak telah menasihatkan Almarhum Tuanku Agung sewaktu Tuanku sedang nazak supaya menerima Ghani 4 tahil ini sebagai Peguam Negara yang baru mengantikan Datuk Seri Ainun yang terpecat oleh konspirasi Ghani 4 tahil dan Moktar Dugong, tapi sayangnya Almarhum Tuanku tak sempat nak turutkan mohor di raja milik mahahaprak ke atas surat watikah tersebut. Kesian juga kat Anak Yatim … merayu kepada rakyat marhaen supaya membenarkan KERAjaan UMCINO@BN melantik Ghani 4 tahil jadi Peguam Negara yang baru….. sampai terpaksa bertegang urat dengan Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Zahir….keh..keh…keh … apa lah bangangnya seorang Menteri Kanan lagipun orang lamo dalam politik pun jadi gelabah sakan…kalau Khir Toyo memang patut terkencing dalam seluar akibat di tekan oleh Ahmad Lufti …..budak pungut kertas kat Utusan Melayu, tiba-tiba jadi MB…apa lagi jadi semut jatuh dalam gula laa jawapnya..mabuk gula dibuatnya…he..he..he….!!!!

4. Nampak majlis lobi-melobi jawatan Agung Ke 12 begitu hangat dilaksanakan….belum sempat jenazah almarhum Tuanku dikebumikan, si anak yatim dah buat kenyataan bahawa tak semestinya Pemangku Agung jadi Agung seterusnya. Lepas tu Mahahaprak pulak buat kenyataan yang serupa serta menetapkan tarikh pemilihan Agung ke 12 pada 12/12/2001 nie…???? Apa hal pada angka 12 nie…???? Nampak gayanya seperti ramalan Tok Nujum Terkenal Dari Keturunan Kutty …. Telah menganggarkan Seorang Raja dari Utara jadi Agung ke 12 … dan telah mula memaksa Raja-Raja Melayu yang bangang serta buta huruf supaya menolak anak Muda dari Terengganu Darul-Iman dari menjadi Agung ke 12. Tapi kuasa Allah swt melebihi segala-galanya… kita mungkin merancang tapi Allah swt yang menentukanya.

5. Si Samy Vello naikkan Tol 10% lagi ….. lama-lama rakyat marhaen kat Malaysia ini diminta serahkan semua hartanya kat Mahahaprak serta rakan kongsinya si Samy Vello supaya mereka boleh hidup lagi 1000 tahun lagi…!!! Tunggulah sikit hari lagi semuanya akan dikikis oleh Samy Vello dan Mahahaprak….??? Anda mungkin tak percaya..tapi itulah yang berlaku secara perlahan-lahan…sehinggakan ramai guru-guru sekarang dok berangan-angan dengan kereta baru …pasal nak buat hutang baru supaya kroni dapat terus berniaga kereta Proton / Produa ……!!!! Punyalah mudah cara dia orang nak membunuh rakyat marhaen dari kalangan kaum guru supaya terus menambah hutang dan menjerut perut mereka.

6. Tapi yang paling bangang Si UMCINO@BN yang dok sibuk pasal KeADILan nie… soal rumah tangga keADILan…nak gaduh ka… nak bertikam ka…. Itu hal rumah tangga mereka… tapi yang UMCINO@BN yang sebuk dan susah hati sangat ni apa pasal. Hari-hari tulis dalam media..kesah ABIM la.. kesah EX-UMNO laa… nak bubar parti la… nak masuk UMCINO la….????? Apa pasal susah hati sangat … kot…kot.. takut sebenarnya..pasal keADILan parti nyamuk nie dah jadi raksaksa kepada UMCINO……!!!! Sepatutnya UMCINO@BN bergembira sakan jika keADILan nie berkecamuk serta bertikam sesama sendiri… tapi susah hati pulak… kot ….kot ada hati nak join keADILan…kerana UMNO@BN bakal menjadi mendiang bersama Presidenya sedikit masa lagi. Bukanya susah, boleh join melalui internet sekarang…tak payah isytihar keluar parti dan adakan majlis penyerahan borang keahlian…jimat kos sikit dan tak perlu glamour macam artis…..dup….dup… si Mahahaprak akan terkedu kerana tinggal empat lima ekor aje beruk besar yang masih menjadi ahli UMCINO@BN menjelang pilihanraya umum yang akan datang…biarkan..biarkan mereka terjun dengan labu-labunya.

Sejarah telah membuktikan mereka yang menjadi rakyat marhaen sebagai mangsa dan hamba abdi akan menerima pembalasan yang amat dahsyat dari kebangkitan rakyat… suara rakyat suara keramat…. Biar beribu halangan dan rintangan direka cipta oleh pemerintah zalim …. Rakyat marhaen terus bangkit dan berjuang untuk menegakkan keadilan yang hakiki tanpa memberikan peluang kedua kepada mereka yang bersekongkol dengan kezaliman serta kejahatan syaitan laknatullah.

Saat-saat yang dinanti akan muncul jua … kerana kita yang merancang.. tapi Allah swt yang menentukan segala-galanya. Kepayahan rakyat marhaen menuntut pembebasan serta keadilan adalah satu nikmat perjuangan dalam gerakan reformasi … kemenangan yang dikecap melalui kesusahan lebih bermakna dari kemenangan melalui tipu muslihat serta jalan mudah….kerana ia tidak akan dihargai atau disayangi oleh diri mereka sendiri.

Teruskan perjuangan kepada semua pendokong REFORMASI serta BA…..!!!!! Tiada jalan mudah untuk kita merealisasikan “ Ke Arah Malaysia Yang Adil “ …. Yang pastinya keikhlasan, kejujuran, dan semangat jihad untuk memastikan BA sebagai pemimpin di Negara ini dimakbulkan oleh Allah swt.

SILA SEBARKAN KEPADA PARA REFORMIS DAN PENDOKONG BA

“ JANGAN BICARA SOAL PERJUANGAN, JIKA TAKUT HADAPI RISIKO”

Allah Swt Sentiasa Bersama Orang-orang Yang Beriman dan Bertaqwa Kepadanya.

Allah Hu Akbar…!!!! Allah Hu Akbar…..!!!! Allah Hu Akbar…..!!!!!

Reformasi…..!!!! Reformasi……!!!! Reformasi……!!!!!

Rakyat Di Jajah UMNO@BN (RDJU)
6/12/2001.

Hits: