SIAPALAH YANG INGIN BUNUH MAHATHIR

Mula mula komen panjang lebar kununnya …oh itu bukan budaya kitalah bla bla bla blu blu blu . Hari ini dah cerita lain pulak dan dok salahkan pihak The SUN dan sbgnya. Dasar lidah berbelit  belit.. Langsung tak ada kelas punya PM. Memang dah nyanyuk situa kutuk nak mampus sekor ni. Siapalah nak bunuh dia!!!. Buat rugi tenaga dan masa saja. Dah tak ada lain ke nak tipu dan perbodohkan orang?. Dari bunuh dia, lebih baiklah pergi tembak sibabi hutan, bolih juga kasi siapek Ling Liong s**t dan Samy bul* tu mentekedarah dengan anak bini mereka. Kalu mayat reput si tua kutuk ni, nak buat apa?. Dahlah baunya busuk sebusuk bau, huduhnya tak usah bayangkanlah, hanyir banyir dek angkara sewaktu hidupnya suka memfitnah, mengkhianati amanah dan pembohong/putar alam nombor wahid, tak tertanggung dik semua mahklok alam. Jadi masalah!!! pada seluruh alam sekitar kalau bunuh simalaun sekor ni. Memang tak ada siapa pun yang sior (berselera) nak bunuh dia. Perasan diri tu dah hebat sangat, poraaaah!!!!lah sitongkang sesat. Lagipun memanglah rakyat tak mahu dia mati selagi dia tidak melalui hukuman yang setimpal diatas segala kesalahannya menipu, membohong, memfitnah, merompak harta negara dan sebagainya. Tuhan berpihak kepada kita rakyat marhaen dengan membiarkan dia terus hidup. Inilah yang menjadi masalah besar pada dia dan anak pinaknya.

Dulupun ada kata macam tu. Pendek kata, biarkan saja dia melalak/menyanyuk dok kata orang nak bunuh dia, piraaah!!!!... dia ingat kalu tak ada dia, Malaysia ni dah tak ada masa depan? terbalik kelang kabut? jangan perasanlah situa kutuk penderhaka ugama dan bangsa. Dasar sigila kuasa.Penderhaka ugama Allah dan RasulNya patut dikutuk dan dilaknat agar tidak mendatangkan balak dari Allah s.w.t.

Tak payah nak pi tembak atau racun dia, cukup sekadar terlungkupkan UMNO/BN dalam pilihan raya terutamanya dalam p/raya kecil DUN Indera Kayangan (IKN8) nanti. Pastikan calon BA menang dengan jayanya, insya-Allah satu persatu denyut jantung dan nyawanya akan padam dan akhirnya akan mati huina dina dalam hukuman tanpa sesiapapun yang bunuh dia. Ayuh jentera BA terutamanya yang berperanan di Lunas dahulu, tampil dengan kepakaran kalian, hunjam jauh jauh taktik taktik kotor dan pengundi hantu UMNO/BN dalam p/raya kecil DUN IKN8. Hantu hantu tu semua bolih kenal punya, lagipun kan ke hantu hantu sekarang mudah ditangkap, masuk botol dan bergambar lagi…

Bagi pengundi pengundi DUN IKN8, rakyat marhaen sememangnya mengharap dan memerlukan pengorbanan serta kebijaksanaan kalian bagi berperanan untuk menghukum UMNO/BN yang telah merobak robekkan amanah rakyat terhadap mereka. Biarlah kita menjadi insan yang punya harga diri, merasa malu di perbodoh bodohkan olih puak puak ni yang tak berhati perut dan lupa bahawa beradanya mereka dipersada kuasa sekarang adalah atas pilihan serta sokongan rakyat, bila dah dapat kita pulak diputar dan digigit serakus rakusnya. Patutkah kita diperlakukan begitu?. Nah kalau gitu, manusia jenis apakah kita? kalau masih lagi mahu memilih mereka!. Siumankah kita?. Bijakkah kita?. Bermaruahkah kita?.

Apakah kita beranggapan bahawa peranan kita untuk bersama sama untuk mencegah kemungkaran, bukan salah satu dari tuntutan ugama Islam yang kita anuti?. Ikhlaslah kalian dalam berugama. Janganlah hendaknya kita akan termasuk kedalam penghuni zaman penghujung yang dimaksudkan olih sabda Nabi s.a.w saperti berikut :

" Islam itu asing pada permulaannya dan kembali asing dipenghujungnya" 

Sebagai bahan humor renunngi maksud Bidalan semaksud dan seerti....berikut: 

"Batu belah!!! batu bertangkup!!!

Telanlah aku!!! mamahlah aku!!! kerana aku kempunankan telor ikan tembakoi!!!"

"Mari mari !!! tembaklah aku!!! tembaklah aku!!!

Bomlah aku!!! Racunlah aku!!!!kerana aku takut nak jadi senasib macam Suharto dan Marcos!!!!!"

Fikir fikir dan renungkanlah berpandukan cahaya ilahi dan bukannya bisikan syaithan laknattullah.

p'kayu

Hits: