Jen. Zaini hanya layak jadi wira kebun durian!! Bukan wira padang Pasir!!

13-10-2001 - 9.30pagi..

Pagi tadi entah.. macam mana terlihat wajah yang pernah kita lihat  setahun dulu  di kebun derrian Sauk..peristiwa lucu yang tak dapat dilupakan sehingga ke saat ini!! Pagi tadi di TV3 JENERAl ZAINI  ..berlagak hero apabila ditemuramah sebagai tetamu jemputan..tentang perbualan PErang AMERIKA - AFGHANISTAN!! LAyak ke dia..bercakap soal Perang AMERIKA - AFGHAN!!
Tak layak langsung!!!

Apabila Nizal pengacara TV3 bertanyakan soalan " apakah jeneral ZAini akan buat kalau dia diberi tanggungjawab menyerang iraq melalui darat??"
Dengan bangganya dia jawab bermacam macam taktik harus dilakukan ...macam pakar je.. oii kamu tahu apa tentang tempat macam Afghan tu.. Oiii rentikanlah... kamu tu layak jadi Wira kebun derian jee.. bukanya Wira padang pasir..!!! Malu la sikit..saya rasa Komander tentera Rusia sendiri tak berani cakap tentang Perang d Afgan.. mungkin tentera amerika sendiri tak berani mendabik dada ..tapi JEN ZAini dengan Selamba je jawab seoalah olah pernah terlibat dalam perang besar padahal paling besarpun kat kebun derian sauk tu la he he he..... Takde rasa malu kee.!!! mana letak kemaluan kamu.. kalau tak reti jawab ..cakap je tak reti habih cerita!!!! yang gagah jugak jawab pasai apa..

Oii JEneral ZAINI pengampu!! Kat kebun derian boleh lah labun..berlakon cakap tepis peluru la..tepis senjata lee.. bergelut la.. Pasai semua tu Pelakon je!! kamu masa pergi tu..pun dah tahu kamu takkan kena apa apa..pasai dalam skrip dah ada!! MAlaanglah tentera Malaysia kalau ada sepuluh macam ni.. nasiblah semua tentera Malaysia masih waras melainkan dua tiga kerat manusia macam JEN ZAINI!!! dasar pengampu.. dapat datuk pun lepas dapat anugerah berlakon dalam drama kebun derian... jangan ingat rakyat Bodoh tak tahu insiden sauk tu sandiwara!!!

mulai saat ini kita semua rakyat Malaysia kita akan gelar JENERAL ZAINI ni sebagai HERO/WIRA KEBUN DERIAN!!!! he he he he

reformis muda